A lejátszás gombra kattintva indul a videó.
“Egy stabil balatoni csónak mindek felett.”
Az alja lapos, ívvel csatlakozik az oldalához, hogy hullámálló maradjon, súlypontja mélyen, ahogy a fordulásából is látható. Kis menetellenállású, mégse inog, ja és mepersze, elég hozzá egy 12 vltos motor, azaz nem kell drága többpacist venni, hogy szélben haladjon, valamint nagy terület bejárható legyen kis motorral, evezővel.
Azért mert a kispolszki szorít nem veszünk mindjárt pótocsis kamiont, így a skandináv, vagy jula gyüjtőnéven megnevezett széles végű, nehéz, szélnyomásra érzékeny, maga után örvényt húzó, eredetileg fjrdokba 20 pacis motorhoz kitalált és idehaza is elterjedt fogma hátrányait nem kell több elviselni.
ez mélg befér a régi kikötőhelyekre, bár térfogata nagYobb a balatonin hagyoményos csónaknál, el lett belőle hagyva a fa csónakok ész nélkül műanyaggá másolásának szokása.
Kis benzinmotorral kis menetellenálással folyókra, akár nagydunak használatra is alkalmas, sőt kis vitorlás is építhető belőle oldalsverteket akaszta rá.